کسی می گفت:« بازی روزگار را نمی فهمم، من تو را دوست دارم، تو دیگری را، دیگری مرا، و ما تنهاییم»!

هرچه فکر می کنم، پرستوی خیالم بیشتر در سرزمین این تنهایی اوج می گیرد.

کاش مثل شازده کوچولو بودم؛ یکدل و باصفا! آنوقت انقدر نگاهم رمزآلود و زیرک بود که معنی همه ی رخدادها را می یافتم و فکر می کردم که ستاره ها به این دلیل می درخشند که هرکس بتواند روزی ستاره ی خودش را پیدا کند.

- سلام!

- سلام.

- من اینجام... زیر درخت سیب.

- تو کی هستی؟... وای که چقدر خوشگلی!

- من روباهم.

- بیا با من بازی کن. نمی دانی چه قدر دلم گرفته است.

- نمی توانم با تو بازی کنم. آخر هنوز کسی مرا اهلی نکرده است.

- معذرت می خوام... آه... اهلی کردن یعنی چه؟

- اینجا دنبال چه می گردی؟

- دنبال آدم ها، من دنبال دوست می گردم. اهلی کردن یعنی چه؟

- اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه و دلبستگی. اگر تو مرا اهلی کنی مثل اینست که زندگیم با طلوع خورشید روشن شود. آن وقت، من صدای پاهای دیگر مرا وا می دارد که با عجله به درون لانه ام در زیر زمین بروم؛ اما صدای پای تو مثل نغمه ی موسیقی، مرا از لانه ام بیرون می کشد. یک چیز دیگر؛ نگاه کن! آن گندمزار را می بینی؟ من نان نمی خورم؛ به همین دلیل گندم برای من چیز بی فایده است و گندمزار مرا به یاد چیزی نمی اندازد، و البته این موضوع جای تأسف دارد. اما موهای تو طلایی است. حالا اگر تو مرا اهلی کنی، فکر کن چه اتفاق جالبی می افتد! همین گندمزار طلایی، مرا به یاد تو می اندازد و صدای وزیدن باد در گندمزار را هم دوست خواهم داشت... . 

.  

.

پ.ن: آخرین بار کی اهلیت کرد؟ آخرین بار کی رو اهلی کردی؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

می بینم که اینجا داغه داغه و همین الان به روز کردی و من اولین نفری هستم که دارم می خونم.
به یاد قدیما
اول............................

مریم پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

خودت می دونی من کی رو اهل کردم.
ولی اون مسئولیت این اهل شدن رو گردن نگرفت!!!!

شمیم پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

مهم نیست که من چه کسی را اهل کردم. یا چه کسی من را
مهم اینکه



من تو رو نتونستم اهلی کنم


آره عزیزم مهم اینه

Nasim پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

Salam hameye donyae man
khubi?
offline ra alan didam k jadid neveshy.
inja chegadar khushgel shude azizm
khyli ba saligeiaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOs

Reza Rezaee پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

Ki Gufte Ke Tu Mesle SHAZDE KHUCHULU Yek Del o Ba Safa Nisti?

بهاره پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

نسا دلم برات خیلی تنگ شده

شادی پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://sh-heydari

سلام دوست داشتنی من. خوبی؟
دستت درد نکنه خبر کردی.
من هم شازده کوچولو رو خیلی دوست دارم.
خیلی کتاب قشنگی بود.
فدات بشم الهی تو که خودت اهلی هستی. احتیاج نیست کسی اهلیت کنه
تو آخرین بار کی رو اهلی کردی؟

omid ebrahimi پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

خوش به حال اونی که برای تو اهلی میشه!!!

ساغر یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

وب زیبایی داری دوست عزیز.تبریک.
دوست داشتی به منم سر بزنو نظرتو بگو.خوشحال میشم.

http://www.shabebikasi.belogfa.com

بووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد