شروع

با سلام به همه دوستان

در این وبلاگ تصمیم دارم که شعر هایی که مامان خوبم در دوران جوانی گفته و هیچ وقت در هیچ جا به چاپ نرسیده رو بنویسم  . چون واقعا حیفه که شعر هایی به این زیبایی بین ورق های دفتر خاک بخورند و کسی اونا رو نخونه...

امیدوارم که در این وبلاگ اوقات خوشی رو سپری کنید...

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا-همسایه شنبه 16 اردیبهشت 1385 ساعت 09:14 ق.ظ http://دل

آوای عزیز تولد وبلاگ قشنگت مبارک باشه
توهم دوست خیلی خوبی بودی و هستی و من خیلی چیزها ازتودختر خوب و مهربون یاد گرفتم، همیشه وبلاگ قشنگت به من آرامش میده ،انشاءا... وبلاگ قشنگت ۱۰۰۰ ساله بشه آرزوی روزهای خوبی برات دارم ،همیشه موفق باشی.

رضا پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام.بعد از مدتها یه وب دوست داشتنی از جنس عشق ،از همونایی که به دل آدم میشینه پیدا کردم.باز هم بنویس.منم ۴تا دفتر شعر دارم که هیچکس تا حالا حتی یه شعرشم نشنیده و نه خونده.بهمین دلیل تمام این نوشته ها به دلم نشسته .مرسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد