از فروردین ۸۷ تا الان ، چقدر گذشته؟؟؟
آخرین پست اینجا رو می گم.... از اون موقعه دیگه رو تن اینجا ننوشتم.... 

یهو دلم واسه اینجا تنگ شد... واسه اون روزهایی که اینجا می نوشتم....  دلم خواست بیام و یه سر و دستی به اینجا بکشم.... خیلی خاک گرفته بود!!!!  

داشتم لیست لینک هامو نگاه می کردم ، خیلی ها رفتن! خیلی ها هنوز هستن... خیلی ها شاید دیگه منو یادشون نیاد..... ولی روزهای خوبی داشتم با شماها..... 

بازم می یام ... واسه نوشتن رو تن اینجا هنوز هم فرصت هست!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.tanhaieman.blogfa.com

سلام
بله که یادمه
یه دفه میری یه دفه میای امیدوارم فقط شاد باشی چه باشی چه نباشی مهم شاد بودن آدماس
امیدوارم بیشتر پست و کامنتاتون رو ببینم

علیرضا یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com/

سلام
اومدن
رفتن
برگشتن
برنگشتن
همه زندگی ما همین شده اومدیم و میمونیم و میریم خوش به حال تو که برگشتی.
به نظر من اوا جان از این به بعد دغدغه های خودت بنویس به جای شعر های مادرت.البته این فقط یک نظر بود
شاد زی

پورمحمد دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.pourmohammad.blogfa.com/

درودبرشما
یادم نرفته ونمیره
مطالبی که ازخاطرات می نوشتیدویادرقالب خاطرات ؛تلخ ویاشیرین یادمان نرفته بخصوص نام وبلاگتان.
ممنونم ازشما
گفته ام که خواندن ونوشتن بهانه ی خوبی است درکنارسایربهانه هابرای زیستن ازدستش ندهیم

زهرا چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام آوای عزیزم.
بعد از اینکه وبلاگتو خوندم حس کردم خیلی دوست دارم
انگار یه جورایی یه جاهایی خودم بودی!
نمیدونم چند سالته،کجایی و چیکار میکنی
اما خیلی دلم میخواد باهات حرف بزنم
اگه اومدی برام آف بذار با آدی یاهو
خوشحال میشم بتونم باهات حرف بزنم.
مراقب خودت باش نازنینم
دوست دارم
زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد