گاه یک سنجاقک  به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه معنی یک زندگی است .

تولدت مبارک سنجاقک زیبای من    

  

                        نسیم اینجا رو کلیک کن..... (فقط یه کم صبر کن)   

 

                                      

 

 

 

پ.ن: چون این وبلاگ رو دوست داری، برات اینجا تولد گرفتم .خیلی فکر کردم که چیزی بهت بدم که بتونی واسه یادگاری با خودت ببری، ولی هیچی به ذهنم نرسید... شاید این هدیه کوچیک غیبتم رو توی این چند روز یه کم جبران کنه

......امیدوارم سال دیگه که برگشتی بازهم تولدت رو باهم جشن بگیریم 

......من اینجا همیشه به یادتم 

  
نظرات 12 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام دخی...
بابا من به نسیم حسودیم شد
من که خیلی حال کردم ، خیلی قشنگ بود.
واسه ما هم از این کارا بکن.
دستت درد نکنه

رضا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

Mibinam ke be moghe residam.inja tavalode ,Bah Bah
Nasim junam TAVALODET MOBARAK azizam
agha tavalod gereftyn pass keyktun kujast?
Nesa junam merci ke khabaremun kardy o inja vaseye nasim tavalod gerefty, nobate khodet beshe jobran mikonim khanomi.

شمیم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

تولد
تولد
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک
بیا شمع هارو فوت کن
که صد سال زنده باشی
بیا شمع هارو فوت کن
که صد سال زنده باشی
نسیم تولدت مبارک

شمیم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

خیلی کلیپ زیبایی بود
نسا واقعا بهت تبریک می گم
از هر انگشتت ده تا هنر کمه هزارتا هنر میریزه
یه فکری به حال خودت بکن. داری حروم می شی اینجا
(نخند. چون جدی گفتم)
حالا حرف منو گوش نکن!

Maman Mina سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

خوش به حال نسیم که یه دوست گلی مثل تو داره
این را از صمیم قلب می گم.
وقتی تو در کنار نسیم هستی همیشه خیالم راحت هست
که یکی که خیلی مواظبش هست کنارشه و نسیم هیچ وقت تنها نیست.
من برای تو هر آرزوی ای بکنم کمه. چون تمام خوبی های دنیا هم نمی تواند پاسخی باشد برای مهربونی هایت و خوبی هایت. فقط از خداوند می خواهم این آرامش و صبری که داری و این امیدی که توی حرفایت به من منتقل می کنی هیچ وقت ازت نگیره و من همیشه خندان ببینمت.
به اندازه تمام دنیا دوستت دارم

Maman Mina سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:04 ق.ظ

خوش به حال نسیم که یه دوست گلی مثل تو داره
این را از صمیم قلب می گم.
وقتی تو در کنار نسیم هستی همیشه خیالم راحت هست
که یکی که خیلی مواظبش هست کنارشه و نسیم هیچ وقت تنها نیست.
من برای تو هر آرزوی ای بکنم کمه. چون تمام خوبی های دنیا هم نمی تواند پاسخی باشد برای مهربونی هایت و خوبی هایت. فقط از خداوند می خواهم این آرامش و صبری که داری و این امیدی که توی حرفایت به من منتقل می کنی هیچ وقت ازت نگیره و من همیشه خندان ببینمت.
به اندازه تمام دنیا دوستت دارم

بهاره سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:10 ق.ظ

نسا خانم یه دونه ای
نسا جونم یه دونه ای
اصلا تو دوردونه ای
نسا جونم یه دونه است
.
.
.
.
تولد نسیم هم مبارک

پارسا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://bazande.blogfa.com/

متشکرم ازاینکه خبرم برای آپ خبرم کردی.
من هم آپ کردم بیا.

آوا سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://http://baroonordibeheshti.blogfa.com

سلام .
ببخش که دیر اومدم .البته دیر نیومدم تو این چند وقت خیلی سعی کردم که وبتو باز کنم ولی باز نمی شد نمی دونم چرا !!!
به هر حال آپت عالی بود . یه موقع فکر نکنی بی معرفتما !!! هر وقت بتونم حتما بهت سر می زنم .

اکرم سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

با درود
تبریک میگم وبلاگ زیبای درست کردین. خوب اگه بیشتر به روز بشه خیلی بهتره.

سحر(خواهر ساناز) سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام و سلام و صد سلام به دوست عزیزم
گلم من از وب قشنگت دیدن کردم،قربونت برم خیلی خیلی برام جالب بود.از خدا می خوام مادر نازنینت همیشه کنارت باشه.بهت خسته نباشید میگم و حتما لینکت می کنم

Nasim Baby سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

Nesa jun nemitunam ehsasam ra bgam. Faghat megam k az lahzey K umadam inja ra didam, nemitunam julue ashkamo bgiram. vaghti un clip ru didam faghat gerye kardam.
Nesa khyli DOSTET DARAM
Boooooo00000oooo00000ooooS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد